הידרדרות במצבו הבריאותי של הרב הישיש של נתניה

משנת 1953 - במשך 53 שנה הוא מכהן כרבה של העיר נתניה וכחבר במועצת הרבנות הראשית לישראל, כשבנתניה משמש גם כרב בית הכנסת "זכור לדוד" שבשכונת זבולון בעיר.
יעקב גרודקה 3 Comment on הידרדרות במצבו הבריאותי של הרב הישיש של נתניה

לקיים בנו חכמי ישראל • הדרדרות חמורה במצבו הבריאותי של הרב דוד שלוש רבה הראשי של העיר נתניה. הרב שלוש בן ה-96, חלה לפני מספר ימים והוא מאושפז בבית החולים לניאדו בעיר • הרב דוד חיים בן סעדה מזל

משנת 1953 - במשך 53 שנה הוא מכהן כרבה של העיר נתניה וכחבר במועצת הרבנות הראשית לישראל, כשבנתניה משמש גם כרב בית הכנסת "זכור לדוד" שבשכונת זבולון בעיר.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקיים בנו חכמי ישראל: הידרדרות חמורה במצבו הבריאותי של הרב דוד שלוש רבה הראשי של העיר נתניה. הרב שלוש בן ה-96, חלה לפני מספר ימים והוא מאושפז בבית החולים לניאדו בעיר.

תלמידיו מעדכנים כי מצבו הדרדר ביממה האחרונה והוא מוגדר ע"י רופאיו כקשה מאוד. משפחתו מבקשת מהציבור להעתיר בתפילה עבור הרב דוד חיים בן סעדה מזל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הרב שלוש נולד בעיר העתיקה בירושלים לרב יוסף שלוש שהיה רב עדת המערבים בירושלים. אחיו הצעיר הוא הרב אברהם שלוש, המכהן כרבה של העיר כפר סבא.

בצעירותו למד בישיבת פורת יוסף, יחד עם מרן הראשל"צ עובדיה יוסף, וכן עם הרבנים רבי ציון לוי, רבי חיים דוד הלוי ורבי בן ציון אבא שאול.

משנת 1953 – במשך 53 שנה הוא מכהן כרבה של העיר נתניה וכחבר במועצת הרבנות הראשית לישראל, כשבנתניה משמש גם כרב בית הכנסת "זכור לדוד" שבשכונת זבולון בעיר.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אין כמו הרב הזה דוד שלוש גדול הדור. מה נעשה בלעדיו !

  2. 2

    בד"ה נפטר רב בנתניה איזה רב תלכו לנתניה לביתו של מי שבתמונה.

  3. 1

    אוי לנו כי חטאנו נפלה עטרת ראשנו גדול הרבנים איש מחשבה ומוסר הוגה דעות איש אשכולות מלא וגדוש בחכמה ויראה אוי מי יתן לנו תמורתו אין לנו חליפתו הם הלכו ואינם והשאירו אותנו כדור יתום ואין אב חבל על האי שופרא דבלי בעפרא